مصاحبه آرشیو خبر ها
من وارث مسی هستم ؟ به این چیزها اهمیت نمی دهم  ، دوشنبه طرفدار ایتالیا هستم

من وارث مسی هستم ؟ به این چیزها اهمیت نمی دهم ، دوشنبه طرفدار ایتالیا هستم

پائولو دیبالا ستاره ی جوان یوونتوس در اولین فصل حضور در تورین موفق بود و تواست با عملکرد خوبی که داشت توجه بسیاری را به خود جلب کند. ستاره ی بیانکونری که حالا دومین فصل را در تورین تجربه خواهد کرد در مصاحبه با «گاتزتا دلا اسپورت» در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است که نشان می دهد چه انگیزه ای برای فصل جدید دارد.

 

در اسپانیا تو را به عنوان وارث مسی می شناسند..

 

من یک سال است که به یوونتوس آمدم و اصلا به جدایی فکر نمی کنم. من فصل فوق العاده ای داشتم: موفق شدم که سوپرکاپ، اسکودتو و کوپا ایتالیا را کسب کنم و گل های زیادی به ثمر رساندم. در تورین به من عشق زیادی می ورزند و من هم احساس خوبی دارم و به مورد چیزهای دیگر اهمیتی نمی دهم.

 

قهرمانی در اروپا؟

 

یوونتوس تیمی بزرگ دقیقاً مثل رئال، بارسلونا و بایرن مونیخ است. دو فصل پیش در فینال مقابل بارسا به پیروزی بسیار نزدیک بودیم و فصل پیش مقابل بایرن تنها در 30 ثانیه آخر حذف شدیم. ما فقط کمی، کمی شانس نیاوردیم!

 

ورود قریب الوقوع دنی آلوز به یوونتوس؟

 

من بازی های او را دیدم زیرا اغلب بازی های بارسا را نگاه می کنم، او بازیکن بزرگی از نظر فنی است و اگر دقت داشته باشید مسی معمولاً در سمت راست با او پاسکاری و بازی می کند. او بازیکن عالی است و در دفاع و حمله به ما کمک خواهد کرد و می تواند خیلی به من برای به ثمر رساندن گل کمک کند.

 

پیانیچ؟

 

بله، خرید پیانیچ. او یک بازیکن عالی است و آمدنش مرا شگفت زده کرد، من از اینکه او از رُم به یووه آمده تعجبی نکردم زیرا بسیاری از بازیکنان دوست دارند که به تیم ما بپیوندند. رقابت در خط حمله؟ من به قوی تر شدنمان در خط حمله فکر می کنم. پیانیچ یک بازیکن خوب است و کاشته های خوبی می زند و با وجود او حتی من و پوگبا می توانیم پیشرفت کنیم. البته بطور دقیق من با او رقابتی نخواهم داشت زیرا من در سمت راست بازی می کنم و او چپ و بیشتر با پوگبا رقابت دارد.

 

نشانه هایی از فشار و اعصاب خوردی پوگبا (بدلیل عملکردش در یورو) است..

 

من او را می شناسم، او آرام است وقتی که در یووه مورد انتقاد قرار گرفت او خوب از پسش برآمد و بهترین عملکرد را ارائه داد. او از این فشار عذاب نمی کشد، هرکدام از ما وقتی که بطور واقعی خوب کار نمی کنیم مجبوریم تا بازی که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم صبر کنیم و به تلاش ادمه دهیم. پوگبا در یووه می ماند، من اینطور شنیدم و فکر می کنم که با ما بماند.

 

ماسکرانو؟

 

تجربه بازی در تیم ملی در کنارش را داشتم و مطمئناً دوست دارم در کنار بازیکنان هرچقدر قدرتمندتر بازی کنم.

 

از دست دادن موراتا برای یووه چه معنا و مفهومی داشت؟

 

بخاطر آنچه که او انجام داده و رابطه ای که داشتیم این جدایی بزرگی بود. او انسان و دوستی بزرگ بود و در شروع کارِ من، بسیار کمکم کرد. شماره 9 موراتا را برمیداری؟ من بسیار خوشحال می شدم اگر او با ما می ماند، به هر حال من چیزی را تغییر نخواهم داد وبا شماره 21 ادامه می دهم.

 

در مورد بازی ایتالیا و اسپانیا  هم نظرش را گفت : 

 

ایتالیا به غیر از بازی آخرش با جمهوری ایرلند که تغییرات زیادی داشت تیم خوبی به نظر می رسید.مبارزه ی فوق العاده ای خواهد بود ، زیرا اسپانیا فوتبال خوبی بازی می کند ، پس امیدوارم که بازی جذابی باشد و گل های زیادی داشته باشد.من طرفدار ایتالیا و همچنین هم تیمی هایم در یووه هستم.امیدوارم هم آلوارو و هم سیمونه زاتزا گل بزنند.موراتای بیچاره ... در تمرینات او همیشه به شوخی می گفت نمی خواهد مقابل جورجو بازی کند ، چون از کیه لینی  می ترسد!!

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: